Sunday, October 30, 2011

maternity plus size swimsuits News from my handwork micro swimwear

maternity plus size swimsuits News from my handwork micro swimwear

maternity plus size swimsuits Slíbila jsem vložit - pokud možno co nejdříve, pár foteček z mé tvorby. 1. první představuji Sofatko pro Shellinky. Nejprve jsem uháčkovala růžové šatky a pak jsem si říkala, že by to na obrázku mohlo vypadat pěkně historicky s nějakým tím sofátkem. Tak jsem to zkusila a docela se povedlo. Jen nevím, jestli se mi podařilo odhadnout velikost, ale snad to není tak hrozné. 2. Modré \"královské\" křesílko jsem dělala jako úplně první pokus, podle návodu, který jsem našla na picassu.Není to 100%ně perfektní, ale Cleo to s ním docela sluší. 3. Amani má nové plavky. Měla jsem je v plánu už když jsem šila pro Biancu, ale chvíli mi trvalo odhodlat se a připravit si střich, aby vypadaly aspoň trochu podle mých představ. Plus jsem jí udělala nové naušnice. 4. Moje dvě MH paneky Cleo a Ghoulia = nejlepší přítelkyně. Cleo je úžasná. Opravdová princezna. A už jsem nevydržela a píchla jí ouška a udělala pár naušnic. Více foto zde: https://picasaweb.google/102450255157157971620/NOVINKY\" picasaweb.google/102450255157157971620/NOVINKY To není ještě vše z mé prázdninové tvorby, ale to zase příště. Návrat do práce mi ubral spoustu čas. ************************************** I have promised to my friends Barbie fans to show a few photos of my handwork for dolls. 1. Small sofa for Kelly doll. I don´t know if the size is good enough, but I like how it looks like. 2. Blue \"royal\" armchair for Barbie - It was my first attepmt to create a furnitures for doll. It is not 100% ok, but I quite like it. It suits Cleo well with it. 3. New swimsuit for Amani - Barbie Basic 1 no.4. Plus I made her a new pair of earrings. 4. My two MH girls - Cleo and Ghoulia = best friends. I pierced her ears for earrings. More photos here: https://picasaweb.google/102450255157157971620/NOVINKY\" picasaweb.google/102450255157157971620/NOVINKY I have done more thigs during the summer holiday, but more photos next time. I don´t have enough time to take photos now as I returned to work after maternity leave.